bumbisar & nya bmw'n, we got it babe!

min kväll har tillbringats med micaela och sofia ♥
har varit jätte kul faktiskt :} började med att jag hoppade in i duschen runt sex
sen runt halv sju kom sofia och micaela då. då vart jag halvt klar, jätte kul för
dom att sitta och vänta på mig, men det gick allt bra :) sen när jag var klar så
gick vi till nenad en sväng, där var candy, mia & niki :> var där en stund, sen kom
det någon ful idiot dit också. sen blev det till att dra till niki, dom skulle spela poker
så jag och sofia satt på nikis rum och bara prata, så gött att få prata ut faktiskt.
sen kom bumbisarna med nya bmwn 09, helt grymt snygg. och deras bilförare som
var i 80 års åldern var också rätt söt brush. whats poppin yo? hahah
ja, vi hade rätt kul åt det ... sen kom mias bror och hämta oss och körde hem oss.
så gick vi hem till sofia hon skulle byta skor, och där hitta vi även den sprillans nya sierra.
o trooligt snygg, bilder kommer på den.
sen blev det hem till micaela och äta chips och så, sen skulle sofia träffa någon så då
blev det bara jag och micaela kvar. så nu sitter vi här, och lyssnar på samson.
sen när sofia kommer tillbaka så blir det saw 5. hoppas den är bra, har bara sätt dom två första
minuterna eller något på den.
jaja, godnatt älskade vänner.


här kommer bilderna förresten.


det är sån jävla power i sierra 09 att den bara går på bakhjulet.



och här är då nya bmw


älsklingarna ♥ vi kände för att langa lite några fjortisposer.
älskar er!


i like big boobs and i can not lie ;)


micaela är sööt

Kommentarer
Postat av: micaela.

hahaha, men vafan, jag bjuder på mig själv ;)

2008-11-30 @ 00:45:57
URL: http://missyoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0