första advent.

♥ hejsan mina hjärtan.
låt mig berätta min dag ifrån början.
jag vaknade runt nio hos micaela, av att jag mådde fruktansvärt
illa. så jag tänkte att det kanske bara var inbillning, så jag satte
mig vid datorn och skrev blogg, då kändes det lite bättre. sen så
blev det bra igen, så försökte somna igen. slummra till, sen ville
micaela ha frukost så då gick vi ner och åt, och då blev det bättre :)
efter vi hade ätit så gick vi upp och kollade på coyote ugly, så jävla
go film, funderar starkt på att skaffa en sån bar alltså, fyfan vad kul!


och tyra banks, som är med i den filmen. är inte dåligt fin!
så vill jag se ut, absolut.

sen vid ett så kom mamma och pappa och hämtade mig, för vi skulle
på kalas, så då blev det upp till kusinerna mina och käka tårta.
sen hem och nu sitter jag här och lyssnar på and then i turned seven.
senare blir det bara mys, vill åka ut till ecco men vet inte om mamma och
pappa har lust att köra, så får se hur det blir ..
annars blir det iallafall andra avenyn.
kuk, kom på att jag skulle tränat idag också "/ äh .. det får bli på tisdag
ska inte bli någon jävla muskelfia heller :> haha.


sen så är det ju första advent idag :')
gud, så jävla mysigt. snart är det jul också, julklappar, släkten & maten
bättre går det ju nästan inte att bli.
jaja, nu ska jag försöka hämta andan efter alla tårar.
ha det så bra
/karolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, Tyra ser ut som en transa! Heidi Klum, Gemma Ward, Kate Moss etc. är fina :)

2008-12-02 @ 23:10:01
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0