i know i'll can make it, just give me some time

okej, jag vill först börja med att be om ursäkt till alla
som jag har varit dryg, sur & gapig mot det senaste.
det är inte meningen att det ska gå ut över er! så förlåt mig.


men iallafall, hejsan allihopa! :}
helg nu, gött som bara den, sovasovasova!
började min dag med att jag försov mig till kvart i nio
och orkade inte stressa livet ur mig så jag skippa första
lektionen, inte så bra kanske. men men, sånt händer!
sen var det till att vara i skolan, på tråkiga lektioner
heller inte pepp sådära. shalalalalalaaaaaaaa
sen hem och nu ska jag snart med älsklingsmartin ♥ 
och träna och lite sånt, ska bli gött och börja komma igång äntligen.
kvällen blir nog lugn, antingen sitta hemma och bara kolla film och
mysa med mamma och pappa, eller åka till emma och mysa med hon
eller så blir det väl ut. får se hur det blir
nu ska jag iallafall gå och packa :) ha det så bra allesammans.
/ karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0