no he can't read my poker face, she's got to love nobody

hej kära vänner :} jag trivdes inte med blogspot.
så jag övergick till blogg igen. hihi, snacka om att
byta blogg stup i kvarten, meeen. ska försöka hålla
mig till denna nu.
idag har jag varit på ikea med annica, pernilla, emma & emelie.
haft skit kul verkligen, kändes som att det behövdes faktiskt.
åkte väl runt tio över åtta, kom hem runt tre någon gång.
fixade lite och sånt, tror det kommer bli uber fint när allt är klart :)
rosa vägg och rosa stolar är det än så länge, men det kommer bli
massor med mera saker i slut ändan.
nej, nu har jag inte så mycket att skriva mera, ska gå och nana faktiskt.
natti natti babes! ♥

    
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0