day number two in school.

idag blev det upp kvar över 6, omg jag var SÅ trött. fixa sig sen vidare till skolan. gick och kolla runt typ, sen käka vi i någon matsal - 20 j ä v l a minuter ifrån skolan. javisst ska vi vara hurtiga här! inga sura miner no no no. men maten var därimot skit s: usch så jävla äckligt. och MATTANTERNA la upp maten på tallriken, hello 1999? haha. efter det blev det brännboll i hettan, för fyfasiken vad varmt det var! sen slutade vi 2 och då gick jag och linda o träffa sylle & kev. treeeeeeeevligt, dock fick jag fiskpiss på mig, grooose. kom nyss hem typ, och nu vet jag icke vad som händer ^^ blir nog lugnt.
pusshej

jag gillar ditt patetiska fucking beteende ;) köss på skinkan, as.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0