:)

mor har kommit hem från jobbet, så skall ner och prata med henne.
så jag kan beställa tid för klippning (!!!!) det behövs, och färgning.
sen måste jag ju köpa nyss löshår också, ska köpa på rapunzel. 1600, woho!
allt detta kommer jag betala med mina sparpengar, tycker det är värt det :)
sen ska jag köpa bruna linser med, haha. stora förändringar på väg!
får hoppas att jag hinner med allt innan skolan börjar bara (: och visst kommer jag att
sakna mitt jätte blonda hår, men det är inte så svårt att få tillbaka eftersom att jag inte färgar det mörkt. men det är så fruktansvärt tråkigt att ha blont hår, det var kul dom två första månaderna nu är det så jävlans tråkigt! vill ha något nytt. får bara se vilken färg det blir :) vad händer idag egenltigen? jag och linda har tråkigt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, kör knallrött isåfall. Rödare än Ashley simpson har, tycker jag!

2009-08-12 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0