godkväll.

har kommit ut ur duschen :) så sitter här med min sprillans nya dator (om jag får skryta..) haha ;)
vart ute en sväng förut med emelie sawa niclas johan & bassseman. alltid lika trevligt!
som sagt, jag har då kommit in på john bauer nu för er som inte har hängt med, och det verkar jätte trevligt :) FÖRUTOM, schemat. men men, sånt får man leeeva med :) förövrigt går jag upp halv 6, bussen går kvart över 7. rena självmordet, men blir flytt i höst/vinter. vill flytta till trollhättan, då jag känner mer folk där och för att jag älskar trollhättan. sen är det bra för min syster bor där så om det är något så kan jag ju alltid gå dit, så ah. funderar starkt på det!
nej nu ska jag nog ta och lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0