härlig lördag, än så länge

heyhopp, josefin tyckte jag skulle upptadera så jag tänkte vara snäll och göra det :) vad jag ska skriva om det har jag ingen aning om men det kommer väl. så jag kan väl börja berätta om gårdagen då :) klockan ringer på 06.00 som vanligt, bara att dra sig upp ur sängen. ärligt talat så känner jag mig som zid på morgonen, så jäkla seg! fixade mig sen vidare till tåget, där jag somnade.. haha! väl framme så bar det av till skolan 21 skoftebyn den sitter på huvudet nu, yessir! sen var det segt, vi delades in i grupper först. kom med jennie jaguar & linus på linjen, sen ut och gå en helvetes bit! jag var helt dö, det var inte dom. haha. :) vi lyckades bra med vår första fotouppgift! efter det var de lunch, maten är äcklig som fan. linda hade hittat sig en caroline citron, och jag tror inte vi garvat så jävla mycket på länge, SJUKT go tjej. vi skratta säger i 1½ timme hela tiden, sjukt. sen redovisning, vi fick mycket bra med beröm! härligt. efter det slutade vi, så då åkte vi hemmåt : )) var skönt att komma hem. när jag kom hem hade mamma gjort världens goaste pannkakor, och jag älskar ju blåbär har jag märkt nu. så det blev pannkakor med blåbärssylt MUMS! :D men fan så onyttigt. men det var helg, tänk positivt - helg! sen gick jag upp och satte mig vid datan, och där satt jag tills 10 då kraft & johan ringde mig så då blev det ut. emelie oscar linus & basse vart med också. jag och emelie börja snacka som fan, och kul som in i helvete hade vi :'D <3 go tjej den dära. sen hem vid halv ett, en trevlig kväll.
och titta där, där fick jag till några rader ;) det flyteeeeeeeeeeeeeeeeer! idag vaknade jag halv 12, gick upp och satte mig vid datan som vanligt, sen skickade carro sms så då åkte jag hem till henne och red, myspys ja! nu sitter jag o tråkar, sen blir det god mat och godis :> puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0