MUSIC.



får bli musikvideon idag också, för den är skön!
och även låten, lyssna och ta år er :)

idag är det fagert väder ute, ojaoja :) ehe. ska snart ut och lägga mig i solen! igår blev det väl en mer eller mindre lyckad kväll, stressade som en i d i o t. för som ni säkert har märkt så är jag inte sveriges snabbaste, halv sju ringde micaela mig. 8 var jag hos henne, haha! men då hade jag faktiskt duschat och fixat håret och grejsat <: sen sprang jag förbi koffe och hämta upp han sen vidare till micaela, som var mindre glad. sen upp till köpingen en sväng, sen ut till mange :) men jag åkte till mellerud sen lite senare med micke, träffade lite folk där uppe. sen körde viktor hem mig, thank you. sen in och försöka sova, men jag har upptäckt att när det är fullmåne så kan jag verkligen inte sova -.- så jag somna halv 5. sen väcker mamma mig halv 12 som vanligt, underbart! jaja, skriver la ikväll.


bild på nye håret <:

Kommentarer
Postat av: josse

snyggsnyggsnygg!



btw. grymt snygg blogg:D

2009-08-11 @ 10:24:46
URL: http://mysigatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0