ny hårfärg & ny skola.

dåligt upptadering, i know! shame on me. haha.
men igår hade jag ganska fullt upp och även idag också, jag satte precis foten innanför dörren typ. igår gick jag upp 8 (!!!!!!!) slängde upp håret i en toffs, mitt blonda hår dvs.. satte på mig kläder och sen bar det av till vänersborg, och färga håret och klippa det. hehe ja, jag har kort  hår nu, och ljusbrunt :( blev inte riktigt som jag tänkt mig, men detta blir nog bra också. (hehe, bild kommer längre ner på inlägget förresten) iallafall, vi gick färga håret FYRA jävla  gånger, för färgen fastna inte. förstår ni hur jäkla sönder blonderat mitt hår var/är eller? jag tänkte faktiskt färga utväxten och mörkt under, men mitt hår mådde verkligen kasst :s sjukt slitet. så jag tonade det istället, tanken var att få det som jessica alba då fast med lite mörkare under, men det gick inte. så jag får bara slänga in lite ljusa slingor i detta allt efter som. sen åkte jag hem, sen vidare till bup/bäckefors. snacka lite och så, sen blev det hem och då kom min linda <3 på besök, det var trevligt :) sen fick vi vårat dagliga ryck och åkte först ut och mocka och fixa mat till hästarna, sen vidare till grinstad - grinstad lanthandel. haha dit kom johan, oscar & fredrik. trevligt umänge! efter ett tag så åkte jag linda & oscar in till mellerud, dom skulle käka. sen hem och försöka sova, gick inte så bra. mycket bra dag :) dock hade jag ont i röven efter att haft fått sitta hela tiden typ.

idag, ringde min klocka halv sju, halv j ä v l a sju. tror ni jag var död eller? svar ja. dra åt helve*e va trött jag var, usch! men det var bara att bita ihop, för idag skulle jag till nya skolan! :'D haha. så jag fixade jag mig sen vidare till bussen, dock trött som ett as. vi var i trollhättan runt 10 över 9 och på skolan runt 20 i. gick bara runt och kolla runt, verkar skit bra :) just nu så känner jag att jag tror jag inte orkar med pendlingen till uddevalla, så jag stannar kvar i trollhättan. om jag går kvar på media vet jag inte, men antingen det eller stylist - återstår att se! nu sitter jag och kollar på lite tv & smsar med bästa <3 sen ska jag lägga mig tidigt, punkt slut. vilket långt inlägg :D haha jag kan om jag vill ;) här kommer lite bilder från igår och mitt hår! nu ska jag kolla på nytt löshår.

igår v


jag åkte hemifrån 10 över 9, blond.


jag kom hem kvart över 4, brunett. haha!

   
                                                             GRINSTAD


PUSS

Kommentarer
Postat av: Tess

vad fin du var i brunt hår :) kan du inte lägga ut fler bilder? kram <3

2009-08-19 @ 18:00:54
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har inte alls vart medlem länge, och har ändå redan över 1000 kr! :) Kram

2009-08-19 @ 18:03:54
URL: http://personality.webblogg.se/
Postat av: Anonym

- najs hårfärg nu ju!

2009-08-19 @ 18:09:50
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0