en del av mitt hjärta, kommer alltid att slå för dig

kan ju börja med att jag har sveriges jävla träningsvärk i
hela axlarna & ryggen efter passet på gymmet igår

haha och imorse hade vi step på gympan, jävligt kul men jävligt svårt speciellt för mig som har noll taktkänsla i kroppen, haha! började iallafall kvart över 10, så jag & cassändra drog en god frulle på donken göttkött, sen gympaaa då. sen var det mot bäckefors, och älsklingen var snäll och följde med och var sällskap en stund, han är bra han (: sen möööööööte gick finafisken, hemkommen för någon timme så nu blir det bara lugnt. träningsvärken i bena & rumpan börjar smyga sig på, illailla. jo men så äreeeeeeee, imorgon är det torsdag och det är nog segaste dagen,  men slutar tidigt då jag ska på möte igen, business women? moho, nejnej :) och efter det blir det stallet & träna, mmmh :) träingen igång på riktigt, så jävla skönt!



bäckefors är, fult


åhåh, kameran var jätte poppis..


håret fixades, eller mössan?





du är så obeskrivligt jävla bra bara,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0