en gnutta panik, en gnutta ont i nacken

sovit ganska många timmar inatt, skönt mannen skönt! bara chillat hela dagen kan man väl säga, legat i soffan hela dagen. kollat på program efter program, så ikväll hoppas jag på en bra film som man kan feta sig till. ska iväg bort till kvarnis, köpa mig en godispåse och ett pack hårfärg, ska ta bort fläckarna jag har i hårbotten imorgon tänkte jag. sen ska jag även hinna med att åka till överby och byta byxor & lackleggins, najs. min mamma har mens och brusar upp sig för ingenting, dvs. jag har en djävulsvecka framför mig, inte kuuuuul. och imorgon ska jag även försöka hinna med att sätta i det förbaskade håret som förhoppningvis kommer imorgon. så imorgon är det fullspäckat för hela slanten :) och det gillar vi ju givetvis mer än att ingenting alls händer! jag längtar tills på torsdag, rätt kraftigt. hoppas allt går som det ska nu bara.

och nu till er gottfolk, jag börjar få bloggtorka som ni kanske ser.
VAD, ska jag skriva om? HUR, ska jag skriva?
vad vill ni se mer av, vad vill ni se mindre av? hjälp mig nu,
annars slutar jag nog blogga,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har INTE mens och du är skyldig mig 382 kronor för det där jäkla håret!

2009-12-29 @ 18:43:10
Postat av: caroline

Jag älskar din mammas kommentar

2009-12-29 @ 20:08:18
Postat av: albu

lägg ut mer bilder på dig :D

2009-12-29 @ 22:01:13
Postat av: Anonym

mera bilder, annars är allt great!

2009-12-29 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0