in the arms of the angel,

sjukt fin låt, kan inte annat än att älska. riktig mys musik :)
sitter i skolan nu och ska skriva ett argument om att frisörers lön bör höjas..
gäller bara att komma igång så kommer det gå perfekt =) sitter med lugn musik i öronsnäckorna
också så det kan inte så mycket bättre bli, koppla bort omvärlden och bara vara. det gillar jag!

ikväll skall jag till stallet, ett hårt dressyr pass väntar och det längtar jag efter faktiskt
och träningsvärken imorgon längtar jag absolut efter, älskar träningsvärk. speciellt i magen, mmh :)
och ja, jag är seriös. och jag är inte normal heller, vem fan vill ha träningsvärk? .. aja, kan ju här påpeka att jag inte är som alla andra :> tack gode! nä jävlar var jag tjötar.
puss & kram vi ses på stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0