like an angel,

godkväll kära bloggläsare,
haha jag sitter och tänker på ett och annat dilemma jag har.. nyårsklänning, skor, hår - kommer jag hinna bli riktigt blond till nyår? kommer jag ha löshår? kommer jag ha pengar till allt? vad ska jag göra? vara i mellerud? färgelanda? någon annanstans? ja .. det är en del jag har att tänka på, sen har jag ju detta med julklappisar, VAD ska man köpa i år då? vem vill ha vad? .. usch, jobbigt .. men det löser sig :) det gör det alltid. sitter och lyssnar på musik och ska snart slå på ett paradise hotel avsnitt eller två, prata med freddie sen nana. funderar på att skippa att åka till skolan imorgon då vi bara ska fika i princip, men det ger sig :) kanske åker till snorbenny en sväng. sen ska jag kolla idol. det kan ni hoppa upp och sätta er på!

träningen gick förövrigt bra, myris är sötipöt
godnatt sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0