stå kvar min vän, jag lovar att hjälpa dig

hallåj!
grym jag är på att blogga huh? ;) sitter iallafall här nu och är gött jävla seg!
ska snart åka iväg till överby med robin, sofia & sandra. kan bli nice =) i helgen är det fullspäckat,
fest på fredag @ davids place, och lördag kanske det blir liseberg med älskling, daniel & emma.
eller om mor hade bokat in överby för julklappshandling då? .. jag vet inte men det ger sig nog! förövrigt är det hårvårdsdag i skolan imorgon :> vilken innebär att vi får fria händer och göra vad vi vill! mer slingor i mitt hår och även klippa bort det sletna, ska snart in och köpa löshår. börjar få ångest inför nyår så känns bäst att skaffa det så jag har det hemma iallfall :) men nu ska jag ner o käka kötbulls & makaronisar.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0