tjill



godkväll
sitter och lyssnar på lite skön musik, :) helgen har varit toppen, eller ja nästan. blev ett jävla väsen i lördags men jag kom iallafall till färgelanda på kvällinga, min mor var snäll o körde mig. emma jag dralten & freddie åkte ut till daniel en sväng. och igår sov jag och älskling gör länge ;o haha sen hade någon från litauen ringt mig? :s haha yä, där ser man.. igår kväll var vi ute hos daniel igen, chillidilla. åkte hem och kolla film, somna. gick upp klockan nio idag, älskling låg kvar i sängen den lyckosten :( men jag och emma drog oss iväg till göteborg i vilket fall, och det vart en über mysig dag, med skratt, en helvetes massa folk och ett idiotiskt bik bok :) jag fick mig iallafall silverschampo (TACK GUD, TACK), värmeskydd, en halsduk, ett par svarta jeansleggings, armband, 2 bhar & ett par trosor. sen käka vi på pizza hut, och jag är nog mätt än tror jag. jävlar vad gott, men jävlar vad mätt man blev. sen gick vi ut och kolla litte på gatorna. skulle gå till tåget, eller ja vi sprang som dårar. kom fram då var mitt tåg 50 min försent -.- men emma hoppade på sin buss så vänta jag. mitt i all väntan, kommer ett fullpackat tåg med färjestads hulliganer ;o haha där stod jag helt själv. sjukt vad mycket folk o; tillslut kom tåg fanskapet iallafall, jag stensomna på det och sov hela vägen hem, schuuuuunt. nyår blir det färgelanda med bäste folket, underbart underbart. ska käka lite gött o sen vidare till andreas, näys. nej nu ska jag lägga mig och glo en film, är gött trött efter en hel dag i götet. det är stort för en bonne på dal ;) päyz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0