vill bara klar göra ett par saker,

folk som trycker ner & försöker ändra folk
har absolut i n g e n t i n g i mitt liv att göra överhuvudtaget!
puss på det

nä, nog om det :) hemkommen ifrån micaela för en stund sen,
var tjejkväll eftersom att micaela fyllde år igår. var trevligt!
kvällen bjöd på smsroulette, slutade med att jag sanna & mia vägra ge oss
sluta med att jag fick ringa hjärtat mitt och lura han. hade han inte låtit så jävla söt
så hade jag nog vunnit, men sanna tog hem priset ;) den jääääääääääääveln!
är rätt slut idag faktiskt, trött som ett as. lite sömn nu och en tjill söndag med luciashow på ridskolan
och en springtur står på mitt schema imorgon. jappjapp, nej nu orkar jag inte skriva mer ärligt talat.
så godnatt babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0