anonym

svar till anonym.
(vanligtvis byter man väl inte kompisar bara sådär, och bara för att man ändrar hårfärg så ändras man ju inte som människa. ?)

sant det du säger, man byter inte kompisar bara sådär. det jag menade var att om man träffar andra kompisar, som man kanske umgås lite med då och då, sker en förändring då?
och det är det jag menar med om man byter hårfärg, så kan man liksom få höra från annat håll tex. "åh shit va hon har förändrats" när man ändå är samma person som man var tex. som när man var brunett. men det är väl kanske jag som har funderingar över detta, vem är du förresten? /karro.



hejsan alla andra :)
kass upptadering som vanligt men formenting av datorn gjorde så att alla iställningar dvs alla driv rutinerna och grejer försvann så jag hade inte internet, förrän min kära mor (CHOCKAD) fixade hela datorn. eller internet iallafall, resten fick jag fixa. veckan har gått fort, imorgon är det sista skoldagen innan sportlovet, lediga på fredag. göttmos :) och imorgon kommer linda även till skolan, hon har varit hemma & sovit hela veckan den tönten. jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inget speciellt på hjärtat om man säger så :) så nu fick ni en liten uppdatering iaf (om det är någon som läser dvs).


WIPPAN <3

 

Kommentarer
Postat av: matilda magnussen :)

jag läser & tycker du skriver jätte bra :)

2009-02-11 @ 22:30:07
Postat av: Anonym

de va jag, jensan som skrev (: men de går inte skriva i namn ibland på min, de är cp och försvinner haha ;p men ja fatta nog fel i de du mena isf och de är nog så att de sker en förändring då med, träffar man nytt folk och umgås med dom lixom, så antar ja att man har liknande intressen eller va man ska säga så man kanske blir som sina vänner i sättet, men man är ju fortfarande sig själv om du förstår hur ja menar. ;p höhö

2009-02-12 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0