är våren på g?

solen skiner och det är faktiskt rätt varmt ute, skönt!
snälla säg att detta är våren som är på ingång.
kommer våren, så går det fort sen är det sommar.
så snälla vår, kom! dessutom älskar jag själv våren
alla vår blommorna som ploppar upp och själva vår känlsan man får!

idag stannade jag hemma ifrån skolan då jag inte sovit speciellt mycket inatt.
somnade iaf till slut imorse vid kvart över 5. vaknade vid halv 8, ringde mamma
och somna sedan om, skönt! vaknade vid 11 framför tvn, låg och drog mig lite
sen gick jag ner och gjorde en rejäl frukost med ägg, bacon, keso, gurka & makrill.
jätte gott, och även hälsosamt ;) haha. dagen blir bara lugn eftersom jag inte gick
till skolan. ja, det var väl allt från mig!
ha en bra dag :)
/karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0