hästhoppning

tack och lov att det går något på tv på denna tråkiga söndag iallafall!
hästhoppning, från göteborgs horse show! så jävla mysigt, att sitta
ner kurad i soffan och bara njuta av dessa fina hästar som svävar över
1.60 hinder, se hur ryttarna är koncentrerade rider vägen perfekt, och SMACK
över perfekt över hindren. gud vad jag saknar att rida alltså.
hoppas det blir som önskat nu, att jag får hyra en häst igen.
hästar är det bästa som finns! ♥

svar till evelina också.
jag vet ingen speciellt billig sida om man säger så förutom H&M då.
jag har kollat igenom hela google med bikinis, men hittar inte någon
som jag tycker är speciellt fin. men kolla på dessa sidorna där finns det rätt så fina! :)
www.junkyard.se
www.nelly.com
www.hm.com
www.bubbleroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0