känlsan..

jag har alltid varit den spralliga, glada och tjejen som alltid är framåt.
alltid gått med ett leende på läpparna, alltid älskat mitt liv och jag har
alltid varit den som jämt sysselsatte sig på dagarna. jag kunde måla,
gå ut och springa, jämt röra på mig.
nu är jag en tjej som mest ser deprimerad ut, trött och sleten. verkar
trött på allt och sitter mest inne. jag verkar inte se livet på den ljusa
sidan längre utan ser allt det negativa, och jag glömmer bort det
positiv och det mest betydelsefullaste i mitt liv - mina vänner & min familj.
jag vill så gärna hjälpa er, jag vill så gärna finnas där för er.
och jag lovar, jag finns här! men när jag själv inte mår bra, så kan jag inte
få er att må bra heller. jag vet inte vad det är med mig, jag känner mig inte
glad. kanske är det för att jag inte sover längre, kanske för att jag sätter mig
i situationer jag inte borde, kanske för att jag degar ihop en massa av en liten sak.
jag har nog bara mig själv att skylla på.
men mina vänner & min familj, rakt ifrån mitt hjärta.
jag älskar er, och ni förblir föralltid inristade i mitt hjärta.

/karolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla sötKarro... du behöver en dos av din storasyster hör jag! Whenever you want!

2009-02-26 @ 05:55:42
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vi älskar dig med, men det VET du!! Allt kommer att bli bra! Men du måste våga öppna dig lite mer för oss, annars är det svårt att hjälpa dig. Kram

2009-02-26 @ 07:18:45
URL: http://syrrasyrra.blogspot.com
Postat av: Sofia

Lilla syster,de blir allt bättre snart!!Älskar dig.Puss syrran

2009-02-26 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0