SHUT UP!

eftersom min kära mor skriver sina raseriutbrott om mig på sin blogg,
så skriver jag mina om henne nu, HÄMD!
hon kommer in genom dörren, säger inte hej. det första hon gör är att
börja klaga om är att jag inte har plockat ut diskmaskinen och bla bla.
men när jag väl plockar ut den, som faktiskt händer ibland. DÅ säger hon
inte ett skit! japp, hon klagar på att jag aldrig visar min tacksamhet.
man ser ju vart det kommer ifrån iallafall ;)
here you go mamma! hämden är ljuv.
hahaha

ikväll blir det tjejmiddag hos en gammal kompis :) blir nog jätte kul.
sen kanske natten tillbringas hos min bästa vän linda :)
tack & hej :)

och till ":)"
jag visste inte att magnussen hade sånna plagg
förrän efter jag hade skrivit det inlägget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0