:)

jag önskar att jag glömt dig lättare, det är väll önsketänkandet, det är väll det.
men jag undrar ändå hur allt blev så jävla fel? får inga svar, men jag kanske vägrar se.
vad som hänt, vad jag är, försöker hitta en väg fram och finna svar på det.
men det verkar vara kört, jag lever på hopp. inte mycket men jag måste leva på något.
duvet hur jag mått, skit! jag ser allting grått, allt har passerat för brått, jag har inte hunnit förstått.
det är lättare sagt än gjort,
JAG SAKNAR DIG!
vill inte leva utan dig, du är perfekt. måste vara med dig jämt du är det finaste jag sett aight?
spelar ingen roll vad jag gör, jag lämnar mitt bås som en dåre hoppas att vi hörs.

hohohoh, depp.se :) men fin dikt faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0