gymnasium.

helluw. idag har det inte varit något större sommarväder "/
men varmt har det varit iallafall! :) men det har åskat, eller jag.
mullrat, liksom inte brutit ut ordentligt och sen vart över. vilket
är sjukt störande :) så idag har jag bara legat och läst, gött det med.

jo, idag fick man reda på vart man kommit in på på gymnasiet.
jag sökte på 7 olika ställen, kom in på ett - åmål! woho.
så nu ska jag gå i åmål, samhäll... hehe, jaja det kanske blir jätte
bra :) annars byter jag.
har inte mycket att säga, så ska iväg och fixa mig lite nu och sen knalla ut.
pusshey

lite bilder från igår.






















Kommentarer
Postat av: matilda magnussen

skulle inte du gå LBS? :)

2009-07-01 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0