strålande solsken o stekhett!

haha jo om det ändå vore såå väl! vi sitter i förtältet och väntar på mat nu,
i spöregn. usch inge kul alls ;/ imorse när vi vakna så vart det kokhett och
sol, men den försvann i ett paff och övergick istället till regn, inte så rockigt.
idag hade jag och linda sådär lagom kul så hon sminka mig (heheheh)
så gick vi ut och tog kort, dom kommer upp senare ikväll då vi inte orkar gå
ut och hämta kameran i bilen.. imorgon är det sista dagen här, sen blir det
hem till fagra mellerud igen. sen blir väl helgen hos linda tror jag, sen veckan
hos farfar ;D mindre kul men får leva med det.
idag vart vi på nordby också, typ nordens största köpcenter. true words!
köpte mig ett par byxor och lite linnen och sånt, välbehövligt. men nu har jag inte
så mycket mer att komma med,



passande bild och allt när vi är på kusten ;)
mongo...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fin bild Karro =) Blogga mer och oftare! Jag har abstinens :D

2009-07-23 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0