är det vår nu?..

eller ska det komma ännu mera snö? just nu tänker jag inte på det, utan njuter
av den otroligt härliga solen och vår teckena som sticker upp lite här och var!
dagen börjades med att jag vaknade kvart i sju tror jag, i soffan. gick in och la
mig i sängen och somna om till tjugo i åtta då jag gick upp och pappa hade gjort
en god god frukost till mig :) sen var det bara att slänga på sig mysisar och skynda
sig till bussen som jag missa, så fick ta andra. sen var det hemkunskap i två timmar,
gjorde pizza. pizza kungen alá vié vitlök är jag! haha. efter den lektionen så blev det so
prov i ekonomi, otippat men det gick great! får hålla tummarna nu bara.
sen var det mat, linda åt sås soppa. h3h3! sennnnnnn sista var det matte, göttgött.
börjar bli bättre i skärpningen i skolan, faktiskt! jag tackar våren för det

när jag kom hem så satte jag mig i linne i solen på trappan och käkade fil & vindruvor
sen fick jag besök av ulla & birgitta. var väl inte allt för social men jag var trött (:
vid fyra kom min kära syster och hämtade mig så åkte vi till mormor och käkade en fruktansvärt
god middag. kyckling med örtsås & sallad, gött! sen var vi där i några timmar, sen åkte vi ut till
pålbön och hämtade en jacka som jag ska låna av henne. och nu är jag hemma här framför datorn
och börjar känna att det kurrar i magen, igen. haha, jag älskar mat jag! imorgon är det torsdag, sen
fredag. härligt härligt! imorgon får det nog bli en promenix om det är fint väder.

jag har verkligen fallit för högmidjade shorts, så jävla snyggt!

(bild tagen från google)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar du bussen till skolan din förbaskade latmask? haha =)

2009-03-19 @ 08:03:34
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0