don't act like a snobby model, you just hit the lotto! oh-ouh-ouh

idag var jonas helgesson i skolan och hade föreläsning om sin cp-skada.
killen tog mig med storm, gud vilken härlig kille alltså. han berättade om sitt
liv på ett sånt otroligt sätt. han fick mig att inse, att man inte ska döma någon
för hur den ser ut. utan för insidan, för alla har ett värde! killen går inte att beskriva.
han var lycklig, trots sin cp-skada. under flera tillfällen i förläsningen så fick jag tårar
i ögonen. detta var en upplevelse! och rolig som bara den var han också.
han berättadde att han hade suttit på bussen, och en tjej bakom hade pratat i telefon.
tjejen; ah asså jag har träffat en ny kille! han är cpsnygg!
jonas; JASSÅ! TACK!
verkligen hur bra som helst var han, 60 minuter gick hur fort som helst!
kolla hans blogg och hemsida vettja!
www.cp-bloggen.blogspot.com
www.jonashelgesson.se

godnatt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0