häst är bäst

ÅH, jag är så glad! linda ska åka till branäs imorgon, så hon frågade mig
om jag ville rida jovi i helgen. GISSA om jag är glad, jag saknar stallet så
fruktansvärt mycket :D så min helg kommer bli underbar, om vädret säger
detsamma dvs. häst häst häst hela dagarna :') yeye.  sen får vi hoppas på
att vi har bil i helgen, annars cyklar jag fan. eller nej det gör jag inte, men jag
fixar annan skjuts. för ut ska jag! :) nog pratat om hästar.

onsdag idag, kort dag skööööööööönt! solen skiner också så ska snart
ut och gå med stoffe :) härligt. mår gött illa också, har gjort sen igår också.
sovit typ 4-5 timmar inatt, drömt om magsjuka. ÅH DÖDA MIG, jag orkar inte.
menmen, antingen så får jag det, eller så får jag det inte. GUD GÖR SÅ ATT JA SLIPPERT!
allt från mig, tack & hej


dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0