hey!

idag är det söndag, och självklart snöar det ute! hallå, våren? :(
jaja, jag vaknade iallafall runt halv elva, gött! då kommer jag somna
lättare ikväll iallafall, skönt det. går dagen tillbringades med victor, pether & swan.
dom kom hit runt 8 eller något, med massa chips och grejer så satt dom och kolla
på tv och jag satt här. kände mig lagom social, menmen. sen drog vi ut vid halv elva
dött as usual. satt i en jävla busskur, sen drog jag hem runt halv tolv eller något.
gick och la mig, och somna direkt. skönt som bara den, sen vakna jag 3 och låg och
kolla på klockan, och helt plötsligt så var den halv 4. haha, tror jag somna lite emellan där!
idag blir det bara lugnt, väntar på att micaela ska vakna nu så jag kan ringa henne!
pussssss



god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0