när man tar allt för givet.

en vän till mig, har förlorat en som stod henne väldigt nära.
jag läste hennes blogg för en stund sen, mina tårar strömma.
allt hon skrev.. var så jäkla självklart. man firar högtider, man
säger hej & hejdå till dom varje dag. man pratar varje dag,
allt är så himmla självklart. men det kan gå så fort.. så fort.
jag finns här min älskade vän, glöm aldrig det.

helgen var mest lugn, i fredags var syster med familj här och
hälsade på, kul att träffa dom igen. senare på kvällen kom linda
hit och hjälpte mig med att färga mitt hår, blev ljusare iaf. men jag
kunde dra av rätt mycket hår .. men nu tappar ja inget, och det är ju
bra :) haha. i lördags så hade jag tråkigt, skulle ju egentligen på tjej-
middag. men det blev inte så, så jag satt hemma till 9 typ. sen kom
jakk, kopp & timpen. gick upp och kolla i köpingen en sväng, dött.
så vi drog oss neråt, gick in på kvarnis och köpte ramlösa :) haha.
sen kom viktor & kjörling också som hade spelat match i vänersborg.
så vi drog hem till jakk, sen hem. kolla tv osv.
ha de braaaaaaaaa, tja!


vissa saker är för bra för att vara sant.
andra inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0