AND HERE IT COMES PEOPLE!

BIG YES & NO!




♥ KISSIE.
yes back at kissie again, men denna människan går ju en bara på närverna.
kollade hennes blogg igår, god damn vad hon härmar dessie?!
rosa läppstift, "you know you love me" , och allt som dessie säger typ.
döda mig?

♥ HÅR.
nu, när i min tonårs tid så har jag fått ett så äckel för HÅR!
alltså inte hår på huvudet, men typ håriga ben, håriga armhålor,
håriga ryggar, håriga magar, håriga bröst (ah på killar asså, haha).
osv osv, uscha. 
vad tycker ni om hår? haha.

♥  TOFFSAR.
okej nu ska jag inte säga allt för mycket, för jag använder toffsar själv.
men jag använder då FAN inte toffsar upp till knäna, seriöst.
det ser förjävligt ut? ;< i gbg och sånt kanske man skiter i det, men när
liksom mellerudare kommer med toffsar bokstavligt upp till knäna, då är det fan pinsamt.
ser bara så jävla b ut.





♥ SMOOTHIE
idag gjorde jag och emelie något så god smoothie.
med färska jordgubbar, ett måste i sommar, när man steker ;)

♥ SOMMARLOV
hallå, vad nära är det inte till sommar & sommarlov då? längta sönder!

♥ MOPPEKORT
javisst fan kirrar jag moppe kort snart, härligt att slippa
gå överallt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är nog mer dessie som härmar kissie!

2009-05-19 @ 18:57:12
Postat av: Anonym

Ja, Karolina- skriv upp ALLA som härmar Kissie. Och alla som härmar överhuvudtaget! Ta reda på deras namn, nr och adress också! My god... Vad ville du få ut av den kommentaren Anonym???

2009-05-21 @ 19:18:35
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0