en härlig och solig dag!

hallå! fasen vilken skön dag det har varit idag eller.
börjades med att jag vaknade runt 10, helt utsövd.
gick ner och åt en go frukost, äggmacka & oboy, mums!
gick upp och satte mig vid datan och efter en stund kom
syster min, så pratade lite med henne och så. sen ringde emelie
och frågade om vi skulle sola för det var visst jätte varmt ute, visst
var jag med på det så jag fixade mig lite och gick över till henne, med åke.
men lämnade han igen efter en stund då han var väldigt nyfiken på grannar
och saker under altanen -.- så vi stekte lite grann till och sen blev vi äckligt
sugen på pannkakor, men det slutade med att det blev smoothies med färska
jordgubbar, mummmma. men jag är fortfarande sugen på pannkakor, inte ofta.
jaa, och nu sitter vi här då solen har gått i moln.





















dagens outfit
soft linne från gina tricot
gamla slita jeans som jag har klippt till shorts & en slarvig toffs.
inget smink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, söta kort på min bäääbis Åke:)

2009-05-13 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0