plugg, plugg, plugg & åter plugg!

ja idag mina goa, så har jag haft en riktig plugg dag, tro det eller ej!
tog mig en sovmorgon, det gjorde jag. men sen när jag kom till skolan
så var det plugg, var inte med på gympan - plugga so som en tok istället.
kom hem, satte mig och plugga engelska uppsats, klar med den nu. 3 timmar tog den!
och nu sitter jag och försöker plugga på en uppsats i religion också :) haha.
mer eller mindre lyckad dag, men jag har fått skolarbete gjort i vilket fall.
och nästa vecka drar jag till kreta, bye äckliga mellerud - hej underbara grekland!
javisst javisst, vad mer har jag att berätta tro? .. ingenting faktiskt tror jag.
tack till amanda & anonym som tyckte den nya bloggdesignen var fin, & tack albu för hjälpen!
ja, det var väl allt från mig.
imorgon är det tisdag, och det är kärlek.
förresten, är det någon som vet om det var sista avsnittet för säsongen i andra avenyn förra veckan?

/karolina


hahaha
du är älskvärd, så jävla älskvärd.

Kommentarer
Postat av: camilla

ja det var det ;)

2009-05-11 @ 19:58:47
Postat av: albuyy

så lite så :)

2009-05-12 @ 17:28:51
URL: http://albulenalixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0