svar till anonym.

låten heter
melissa horn - hanna :)

& till andra anonym.
okej, tack för din åsikt. men så är då inte min!

yesmayn, inatt drar jag mig till kreta. mitt avsked till emelie igår slutade i tårar, haha!
har en del att packa och så vidare, sen ska jag träffa micaela linda & kalle mu absolut
innan jag åker. sen vill jag gärna träffa victor o david osv. yeye :) får se hur det blir.
planet lyfter kl 7 imorgon morgon, men vi åker nog hemifrån här runt 4 eller något så det
blir nice nice. ska bli kul att bo i samma lägenhet som mina systrar och slippa mamma och
pappa för en gång skull när vi åker bort. jaja :) har inte så mycket att säga men ha det så bra
allihopa, och jag kommer säkert slänga in ett inlägg eller två där nere för att visa att jag lever.
love you all! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0