god kväll, god kväll & god åter kväll.

nu har linda åkt hem typ <: eller ja, det var en stund sen. var skönt att träffa henne igen, allt är som förr även fast det var typ .. 100 år sen vi träffades sist! vi käkade lite blåbär o yoghurt, vilket hon tyckte va as konstigt, men jag as gott :D har mina knep ;) huhu. är rätt trött vill jag lova, så ska snart gå upp till sängen min och lägga mig och kolla på en film. har jag nämnt att jag är ledig imorn? ne tänkte väl de, det är jag.. men ska ändå upp för ska åka till mitt hjärtegull o fixa lite och så, najsnajs. menmen! förövrigt så har jag hittat min sjal, eller ja, micaela har hittat den och jag blev så glad att jag nästan börja gråta :'D muhah. dagens planer förövrigt imorgon är att gå till micaela o träffa henne, för ja .. jag erkänner, jag saknar henne även fast ja prata med henne för ca 20 min sen, och även fast jag träffa henne igår. she is my drog! sen drar jag till en homie med linda o några troligtvis o tjillar. på lördag åker jag upp till my love och myser, för det är det bästa som finns tycker jag :) blir nog även mässa på dagen på lördag där, lovade C att vara med på torp så ska försöka sno med min mamma så jag kan handla lite även, men på kvällen blir det iallafall åmål.. yeye, nej nu har jag inte så mycket mer på hjärtat så nu sticker jag upp till min säng, vi kanske hörs senare. pusss loves


Kommentarer
Postat av: jagärdinstörstabeundrare

u're the best!

2009-11-06 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0