svar på tal.

säger bara en sak till er som säger att jag är så jävla lat hela tiden.
jag har ingen ork, jag sover 1-3 timmar varje natt
det är inte så kul att gå och kunna bryta ihop i skolan för att man inte O R K A R
läxor dag in och dag ut som man inte ens engaerar sig i, utan slänger ihop nått och lämnar in om jag ens lämnar in dom, jag ska gör det och det.. 
 ni begär mer och mer, jag är inte mer än människa förhelvete..

nu taggar jag iallafall ridningen, :) någonting bra iallafall
mina hästar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem säjer?

2009-11-19 @ 21:23:17
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Sven-Gösta

hahahaha, jävlar vad lika vi är ändå ;o

2009-11-19 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0