-

jag vet inte vart jag ska ta vägen, du gör mig så f r u k t a n s v ä r t irriterad! visa lite respekt förhelvete.
du tror att du kan gå och göra saker utan att någon ska bli sur på dig, men när någon gör någonting mot dig - då blir det tredje världskriget. du måste inse dina egna brister någon jävla gång, annars ska ja panta in det i huvudet på dig! visa lite värdighet, du är en fitta och det säger jag med ärlighet.

det var en oförglömligt trevlig kväll igår :') hade verkligen skit kul! somna ganska gött inatt kan jag ju också påpeka. haha! nu sitter jag och har precis druckit en blåbärs smoothie och funderar på vad som kan hända ikväll, är verkligen hur trött och slö som helst och förkyld som ett as är jag också, whehe. så blir nog till att sitta och tycka synd om sig själv ikväll tror jag :) kanske går ut och kollar läget uppe i köpingen senare, har faktiskt inte vart där uppe på länge nu känns det som ;o eller jo förra fredagen men endå!
och jag är verkligen trött på att blogga, designen är så jävla tråkig och jag känner att jag inte orkar skriva varje dag, så jag tappar ju bara mer och mer besökare varje dag. menmen!
hade bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0