ändrade planer!

behövde visst inte göra frisöruppgiften :) härligt.
är halvt klar med engelskan också. så fortsätter på den senare!
har precis tagit ut microringarna i håret då jag inte ens kan duscha håret ordenligt!
så ska ha clips istället, bättre - men jobbigare.
nu ska jag rensa min stationära dator, och lägga över bilder osv till denna då den andra
är fruktansvärt seg! efter det ska jag nog käka middag och efter det, senare ikväll typ
så ska jag sätta i hårinpackningar på mitt hår, mitt löshår & mitt gamla blonda.
sen ska jag nog sälja det blonda, BILLIGT! men det finns alltid någon som har kris.
jaja, nog tjatat om hår :) bilder på det kommer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0