det finns en gräns.

aop, det har uppkommit en blogg nu
radaskolanskvaller.blogg.se

visst, jävlit kul grej! - men, håll er till sanningen snälla
martin tex, skulle aldrig vara otrogen.

well, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om'
så om ni vill att jag ska fortsätta, så kan ni väl hjälpa mig med vad jag ska skriva om osv?

MINA NAGLAR.




rätt okej ändå, för att få dom såhär.

1.
isa dora, wonder care - nail spa.
ett ''nagel-lack'' kan man säga, som reparer och stärker sköra naglar.
samtidigt som det blir en fin glans på naglarna. pensla på detta 3 gånger i veckan,
och ta bort det en gång i veckan och fortsätt behandlingen för bästa resultat!

2.
nivea fransk manikyr, mini.
ett nagel-lack som är till för fransk manikyr! (det funkar lika bra med ett vitt nagel-lack)
pensla UNDER naglarna, för att få jämnast resultat.

3. VOILA!

Kommentarer
Postat av: magnussen

länken funkar ju inte ;O

2009-09-02 @ 22:08:15
Postat av: caroline

palla att hon tog bort den 2 minuter efter min kommentar. skrämde la tösa, trodde inte att hon visste att förtal är ett grovt lagbrott som leder till en prick i registret för den som är 15 och uppåt. jävla pundhuvud -.-'

2009-09-03 @ 21:46:38
Postat av: caroline

eller hon sa att hon skulle det iaf* -.-

2009-09-03 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0