det var jobbigt inatt.

jag pratade med .. en nära vän .. eller något igår. snackade ut om saker och ting, och det slutade med att jag låg o böla hela natten. det är svårt att acceptera något sånt! men, jag kommer ta en dag i taget och fixa detta.
jag vet att jag kan, men vill jag?

sitter i skolan nu, har precis redovisat pausgympa. skön grupp hade jag iallafall :) börjar verkligen komma in i ''gänget'' eller vad man ska kalla det :) sjukt sköna tjejer här. nu har vi haft NK med eshan, skön gubbe de! nu väntar svenskan sen åka och köpa löshår. najs!
hörs ikväll, maybe.
puss `v


Kommentarer
Postat av: ...

Messa mig sen , you know who

2009-09-05 @ 12:07:37
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0