:)

idag har karolina fanimig varit duktig, tro mig!
pluggat ända sen 9, plugga till & med på rasterna. känner mig riktigt stolt!
och en LÄTTNAD framför allt att slippa all jävla engelska & shalala. fuck it, im done!
jag kan om jag vill :) sitter och inväntar idol nu, fan va gött :) duschat och allt så nu är
ja klar för ikväll, underbart underbart. förövrigt så tänker jag lägga ner bloggen inom en tid!
alltså, jag tänker ta bort det föralltid, just so you know. men mer om detta kommer när det närmar sig!

och sen! denna veckan har varit liksom en såndär vecka jag bara velat hoppa av linjen
och börja något annat, men ja kämpade på ändå & well, nu är jag tillbaka på banan igen!
fan vad jag är bra ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa om jag är glad att du tänkt om! Puss

2009-09-19 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0