LOVE TO YOU ALL

bara fått positiva kommentarer, vilket jag självklart gillar :)
men nästa fråga - VARFÖR vill ni att jag ska ha kvar bloggen?




och idag, har jag haft en funderar dag på bussen. så tänkte dela med mig lite av det!
jag har alltid haft en dröm, enda sen vaggan har jag alltid sett den där bilden framför mig.
min dröm
min dröm, det är att bo på en fin och modern gård. att ha egna ponnyer/hästar som bara jag kan rida på mitt egna speciella lilla sätt. jag har alltid drömt om att få gå ut tills hästarna innan skolan och ge dom mat och sätta på dom täcken så att dom inte ska bli kalla eller blöta och sedan släppa ut dom i hagen. sen komma hem efter skolan som kanske har varit pissig en dag, och bara se dom små liven där helt oskyldiga. att kunna gå in och slänga på sig ridkläderna och bara ta en mysig ridtur, eller ett hårt ridpass! att känna att man verkligen gör någonting, och att kunna göra det bra! och efter det, kunna gå in i stallet borsta av dom och bara ställa sig och krama om det djur man älskar mest! att kunna vara bra på någonting. för ärligt talat, så är jag verkligen kass på allt. jag kan inte måla, inte skriva snyggt, jag är kass i skolan, jag har ingen stil, jag kan förhelvete inte ens gå normalt. jag är så trött på att känna att jag inte KAN! jag är så trött på att sitta i skolan och behöva fråga personen som sitter bredvid mig hur man gör, för att jag inte fattar. jag skulle bara vilja få min dröm uppfylld, och att jag skulle kunna se hur jag utvecklas i det själv! att känna att jag duger till något, och att jag också KAN. för just nu är allt hopp om att kunna borta ..
jag vill bara ha ett busfrö till häst som kan finnas där, som jag kan tävla & träna. att jag kan bli någonting!
 en duktig ryttare, det vill jag bli.


jag hade en gång en ögonsten, som jag försökte kämpa med.
men inte fan lyckades jag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0