vädret!

hur härligt är inte vädret? åh, helt till mig! sitter ute i solen och skriver här i mina underbart söta blogg, host.

igår blev det chillidill i uddevalla :) tog oss 3 timmar att åka dit, värt. haha! idag när vi skulle åka hem så kom inte tåget i öxnered så vi fick vänta där i en timme, för jag menar.. öxnered är nog inte världens jävla ände eller något? nog inte! höhö. idag blir det bara lugnt, har varit igång i 3 dagar nu så får bli lugnt ikväll faktiskt. och imorgon börjar min praktik i vänersborg, ska bli spännande! får sovmorgon också, ska sitta skönt då jag är van att åka ifrån mellerud vid kvart i 7, men nu får jag åka 20 över 8 så det ska bli jätte skönt :) men jag skriver nog senare kanske. jag fixa en ny design inom kort också, :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0