blogg.se punkt..

jag kunde inte skriva ett nattinlägg till er igår då blogg var skit segt verkligen.

idag är jag as seg och har väl sovit så fort jag har fått tillfälle. hatar att somna tidigt, man blir ju bara tröttare på morgonen! skall iallafall ha svenska i 3 timmar nu och sen 3 timmars frisör, sen ryker håret också. nerå, men en del av det. ganska sletet nu! och på onsdag eller torsdag sätts det nya håret i igen, like right? höhö. ska se om jag kan färga den pissgula slingan jag har i luggen också, skulle vara rätt skönt faktiskt. nej, nog tjatat från min del. vi hörs senare, och lovar att ordna med bilder idag! fråga på i frågestunden också lovers.
pz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0