oj! :)

va många besökare jag haft idag, 115 hittills!
kul :) ja, har precis klickat hem nytt löshår som sätts i av cassandra i veckan :)
gott med lov snart också. denna veckan blir nog rätt chill ändå, förhoppningsvis!
är klar med alla uppgifter som skall vara inne innan lovet iallafall. bara grupparbeten kvar!

imorgon står det 3 timmars matte på schemat, sen slutar jag och pluggar hemma lite om global uppvärmning. jappjapp, ska försöka komma ut och gå lite imorgon också, träna upp kondisen så jag kan börja springa snart igen. men har nog inte så mycket mer att säga, hoppas ni har haft en mysig alla ♥-ans dag! min har bara varit lugn i sängen med film och chocklad. skall nu se klart på en film som går på femman sen nana.
over n' out


saknar min älskling pålle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0