sundag

sitter i soffan och tycker att det är tragiskt att det är så mycket snö ute.. helt sjukligt, men fan så sant. ska snart träna tror jag, men först kommer ungarna & syster. ikväll ska jag nog iväg till min söte caroline i rostock och bada och basta med hon och hennes pojkvän + kompisar. mysigt! väntar på svar från sofias danscenter också i hopp om att få börja dansa där! MTV-street, najs. men får troligen sluta rida då, så får se. får se hur kul jag tycker det är med dansen också, så kanske bara prövar några gånger så får jag se sen. för det blir ju mycket med skolan och sånt också så kanske bättre och börja dansa i uddevalla? i don't know. jag får se på saken! nej nog tjatat från mig, vi hörs. pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0