barnvakt, again :)

ja, jag sitter här i trollhättan i min ensamhet med gordon. som förövrigt gillar mig ikväll ;) fredd kunde inte komma ikväll, :( var så mycket snö på vägarna, jo det snöar igen för er som har missat det. så jag får gosa med gordon, gordon och gosefilt. imorgon åker jag till överby då jag fick ett present kort av emma för 300 kr. najs det :) sen på kvällen hoppas jag innerligt att älskling kommer hem till mig, för jag saknar han redan. enormt! jag kommer skriva om min nyår när jag fått alla bilder. lite lättare att förklara allting då :) men jag hade skit trevligt och träffade underbara människor. hoppas ni hade det lika bra, nu ska jag kolla på star wars.. HEHE! hörs





katten är schizo, och då skojar jag inte..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt hår är ju inte orange!

vf sa du så?

2010-01-01 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0