EPA KARRO?!

say WHAT?! haha jodå, epa skall jag minsann inskaffa mig. nej inte för att jag är raggar/cooling. utan för att kunna ta mig fram liksom, till stallet som till kompisar. kanske även till fredrik, för det är ju inte gör långt dit. så det är najs, och gott på vintern också värme och gott på sommaren om man vill åka lite längre bort till en strand eller till sommarjobbet. allt blir så himla mycket enklare liksom. mina systrar tycker detta är förfärligt, inte jag ;) haha.

nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, haha inte gått ur nattiklärna än och ja. det är väl skönt det med antar jag =) imorgon ska jag förhoppningsvis träffa fredd han kommer hem på eftermiddagen så ja, åh så jag längtar. min gris, min bara min gris. jag vill ha mina skor nu också, och sen måste jag köpa mer löshår för detta börjar bli för tunnt och de har liksom vart tunnt från första början :) så yeye. kollar på beck nu och sen ska jag kolla någon annan film, sen ska jag sova djuuuuupt. ska även beställa lite mer gosis tröjor, på tal om det liksom. aja, men nu skall jag kolla klart beck. sweet! o emma otto & daniel, hade bäst i veckan.
pz n' löve




FIRST PICTURE ON US
i fucking love u


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lebb ? :s

2010-01-19 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0