hemskt

alltså jag blir rädd för dagens BARN asså? :s små jävla ungar födda 1999 hade varit inne på min bilddagbok and guess what, TIIEP överallt. VAD HÄNDER?! 9-10 år och nä fyfan, jag vill spy på det. vad händer med världen? okej dagens ungdom, den får väl bli som den blir. men låt barn vara barn förhelvete, sluta trycka i dom massa strunt.. jag blir förbannad, riktigt jävla förbannad.. bah!

jag kom precis in iallafall, och vet ni? det snöar :D ovanligt va? =) åh jävla snö dö eller nått. haha inte min dag idag inte. jag håller på och tvätta också för att jag är så jävla grym. idag ska jag bara ta det lugnt, som vanligt :s sen imorn är det skolish & sen träning och det är ju ganska så najs. nu ska jag ner och göra mig en rejält go middag, typ spaghetti. (OBS OBS OBS, fullkornsspaghetti såklart) ;) pz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0