home sweet home, allibaba!

sjunger dom allibaba? :s blev lite tveksam på det nu, hm.

hej iallafall, jag kom hem för en stund sen så har kekat en dret go middag. och nyttig också, även fast jag har vart as dålig idag, ätit cheeseburgare, käkat chockladboll & druckit lite cola. fan då! :( men nu straffar jag mig själv med att inte äta något godis allt i helgen, bara nuts and fruit. låter la fint?! :D höhö. farfar kommer snart hit så skall väl gå ner och vara lite social mot han kanske (: jaja, imorgon är jag ledig och det ska bli såå skönt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

alabama *

2010-01-12 @ 22:22:02
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahhahahahaha, allibaba... Sweet home, Alabama...

2010-01-13 @ 09:00:30
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0